Kutya vagy gyerek?

Kutyák és gyerekek: a nyerő páros. Ha filmről van szó. De a hétköznapi életben sokszor támadják azokat a családokat, ahol a gyermek születésével veszi kezdetét a kutyával való barátsága. Nálunk is így történt. Rosszul tettük?

Hirdetések

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

  • pinduri77: De édesek! Süt róluk a szeretet! Nagyon aranyosak együtt!!!! (2009.04.21. 19:51) Barátok
  • szerena: én nem tudom nekem is van egy pici lányom de én nem merem kutya közelébe engedni. mondjuk lehet ho... (2008.05.28. 16:05) És a folytatás...
  • Bukowszky: ez igazán bájos történet :) (2008.05.13. 14:48) A kezdet
  • danimano: Köszi :) (2008.04.18. 13:01) Mi lehet a pelusban?
  • danimano: Szia SN! Köszönjük a kedves fogadtatást! Szeretettel várunk minél többször! danimano (2008.04.16. 18:19) Anyuka, baba, kutya

A kezdet

2008.04.16. 19:19 - danimano

Címkék: kutya barátság szeretet baba gyerek sírás

Terhességem alatt sokan megkérdezték, mi lesz a kutyával. Eleinte nem értettem: mi lenne? Aztán jött a többi: Nem félsz, hogy bántani fogja? Meg: És ha elkap valami betegséget a baba? Egy dolog érdekes: szinte kivétel nélkül olyanok kérdezték, akiknek vagy soha nem volt kutyájuk, vagy csak kerti dísznek tartották, alig volt kapcsolatuk vele. A fiam már másfél éves és ezúton szereték minden akkori érdeklődőnek üzenni: a kutya a legjobb barátja. Semmilyen betegséget nem kapott tőle (miért kapott volna?)

A kórházból való hazatérés előtt (azt hiszem két nappal) hazaküldtem egy textilpelust Dani feje alól. Gino megszagolhatta. Meg is kapta ezt a pelust örökbe -játszani- hadd ismerkedjen. (Azóta tudom, hogy odaadni nem lett volna szabad, de a mi Ginónk egy csodakutya: nem lehet elrontani.) Már vártam, mit szól, ha hazaérünk, végülis engem 5 napja nem látott, ráadásul hozok egy nyöszörgő kis csomagot, akinek a szagát már ugyan érezte, de ki ez? Hazaértünk, hagytam, hogy kiörvendezze magát. Aztán ismerkedtünk. Megszagolta Manót, elmondtam neki, hogy ő mostantól itt lesz velünk és neki vigyázni kell rá. Figyelmesen meghallgatott. Aztán a kis csomag rázendített. Na, ez megijesztette. Gondolta, a jól bevált módszer itt is segíthet, így jól megugatta. Hát nem jött be, tovább kiabált a csomag, ráadásul én ismét elkezdtem magyarázni, hogy ezt nem szabad és hogy ilyen bizony még sokszor lesz. Némi bizonytalanságot láttam rajta, de azért elfogadta a véleményemet, talán abban bízott, hogy ha engem nem zavar, akkor nem jelent fenyegetést  ez a furcsa hang. Ettől kezde ha Dani felsírt, a kiságyhoz ment, feltartott orral messziről szaglászta, ha nem mentem oda, akkor jött hozzám, szinte szólt, hogy tegyek valamit. Ha már kivettem a kiságyból és elhallgatott, mire a "őkutyasága" odaért, akkor elkezdte keresni és csak akkor tért vissza megnyugodva a helyére, amikor megállapította, hogy nálam van a kisember. Ilyenkor odajött, a kezemben megszagolta és megnyugodva a helyére feküdt.

Tehát elkezdett vigyázni rá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ebadta.blog.hu/api/trackback/id/tr87428802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.



süti beállítások módosítása