Kutya vagy gyerek?

Kutyák és gyerekek: a nyerő páros. Ha filmről van szó. De a hétköznapi életben sokszor támadják azokat a családokat, ahol a gyermek születésével veszi kezdetét a kutyával való barátsága. Nálunk is így történt. Rosszul tettük?

Hirdetések

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • pinduri77: De édesek! Süt róluk a szeretet! Nagyon aranyosak együtt!!!! (2009.04.21. 19:51) Barátok
  • szerena: én nem tudom nekem is van egy pici lányom de én nem merem kutya közelébe engedni. mondjuk lehet ho... (2008.05.28. 16:05) És a folytatás...
  • Bukowszky: ez igazán bájos történet :) (2008.05.13. 14:48) A kezdet
  • danimano: Köszi :) (2008.04.18. 13:01) Mi lehet a pelusban?
  • danimano: Szia SN! Köszönjük a kedves fogadtatást! Szeretettel várunk minél többször! danimano (2008.04.16. 18:19) Anyuka, baba, kutya

Ne olvadjak el...?

2008.06.17. 14:30 - danimano

Címkék: gyerek kutya szeretet baba

Danival egy ágyban alszunk, ezzel biztos sokan nem értenek egyet, de engem ez nem zavar. Egyik reggel úgy ébredtem, hogy Gino kutya az ágyam mellett ül. Alszik ő a helyén is, de sokszor előfordul, hogy éjjel észreveszem, hogy az ágyunk mellé költözött. Most is így volt. Rám nézett azzal a csodáló tekintettel, ahogy csak egy kutya tud nézni :) Csendesen megsimogattam, majd felkeltem és kimentem a konyhába kávézni. Kint hallottam, hogy a fiam elkezdett forgolódni. Ilyenkor már tudni lehet, hogy nemsokára felébred. Visszamentem és leültem az ágy szélére, hogy "jóreggelt-puszit" adjak neki. Felnézett, rám mosolygott, majd lemászott az ágyról. Észrevette Ginot, mosolyogva odament hozzá. Ahogy a kutya ült, majdnem magasabb volt nála. Odalépett, átölelte a nyakát és közölte: "szejet". Hát ne olvadjak el...?

A bejegyzés trackback címe:

https://ebadta.blog.hu/api/trackback/id/tr27525479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása